keskiviikko 30. syyskuuta 2015

Häirikkösoittaja...

Minulla on ollut vuosia, oikeastaan vuosikymmeniä ystävä, tuttava, tuntemani henkilö tai millä nimikkeellä häntä nyt sitten nimittelisi.

Joka tapauksessa hän on ollut minun vakituinen lievää vakavampi häirikkösoittaja. Lievää vakavampi on kiltti ja myötäsukainen ilmaisu, sillä em. henkilö on joskus, pääasiassa aina minulle soittaessaan raivostuttavan ärsyttävä. 

Miksi?

Siksi, että olen kuullut hänen juttunsa ainakin 118 kertaa. Tuntuu siltä, että hän pistää "saman vanhan levyn päälle" minulle - yleensä pikku päissään/aika tuiterissa/vahvassa humala- tms. tilassa - soittaessaan.

Olen päättänyt , että nykyisin otan häneltä yhden (1) puhelun vuorokaudessa vastaan. Sen jaksaa jotakuinkin hermostumatta kuunnella, tosin ei aina sitäkään. 

Viime aikoina hänen yhteydenottonsa ovat vähentyneet. Ilmeisesti hänelle on ilmaantunut muita aktiviteetteja - hyvä niin... 

Arvelen, että joillakin lukijoistani on samanlaisia ongelmia. Ilmeisesti niiden kanssa on vaan elettävä.
Häirikkösoittajakin kaivannee kuitenkin kontakteja, vaikka menettelytavoista voidaan olla ainakin kahta mieltä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti