torstai 28. heinäkuuta 2016

Mukavia sähköpostiviestejä mutta...

Sain taas alla olevan tyyppisen sähköpostiviestin, varmaan vastaavanlaisen on saanut kukaties tuhannet suomalaiset. Toivottavasti niihin ei erehdytä vastaamaan. Mielellään otan vastaan hyviä neuvoja, joilla roskapostit voidaan estää tai ainakin vähentää.

Tällä kerralla kieliasu on töksähtävää.
_______________________________________________________________________

Saapunut sähköpostiviesti:

Hyvää päivää rakas!

Olen varma, että tämä posti olisi tulossa teille yllätyksenä, koska emme ole koskaan ennen tavannut, ja voit myös kysyä, miksi olen päättänyt valitsi sinulle joukossa lukuisia internetin käyttäjiä maailmassa. Sain sähköpostiosoitteesi läpi profiilin Internetissä, joka on tehnyt minua saavuttamaan pyyntöni.

Olen rouva Caroline Freund, Bill ja Exchange Manager Cahoot Finance UK. Minun osasto, huomasin hylätty summa US $ 8,000,000.00. (Kahdeksan miljoonaa United State dollari), kello tilillä, kuuluu yksi meidän ulkomaisten asiakkaiden (Paul Louis Halley) joka kuoli yhdessä vaimonsa vuonna 2003 lento-onnettomuudessa. Katso verkkosivuilla lisätietoja.

http://newswww.bbc.net.uk/2/hi/uk_news/england/oxfordshire/4537663.stm

Asiakas myöhään Paul Louis Halley polkumyynnillä $ 8,000,000.00 hänen pankkitilille minun pankki vuodesta 2003 tähän päivään.

Käytyään läpi myöhään Paul Louis Halley tiedosto pankissa, olen huomannut, että hän ei sisältänyt lähiomaiset tälle tilille ennen kuolemaansa vuonna 2003.

Siksi olen nyt hyvässä uskossa ja tietoisesti pyrkiä suostumustasi esitellä teille kuin lähiomaiset / Will edunsaajaa kuolleen jotta kokonaisarvo $ 8.000.000 siirretään pankkitilille Suomessa, johon meidän on jakaa tämän prosenttiosuuden suhde on 60% minulle ja 40% sinulle.

Ja mukaan pankin politiikka vuonna 1990, kun rahat pysyy Lunastamaton tällä tilillä ajan jälkeen kolmetoista (13) vuotta virkamiesedustuksensa pankiltani aikovat käyttää rahaa itselleen, ja en halua että näin tapahtuu.

Siksi olen nyt hyvässä uskossa ja tietoisesti pyrkiä suostumustasi esitellä teille kuin lähiomaiset / Will edunsaajaa kuolleen jotta kokonaisarvo $ 8.000.000 siirretään pankkitilin Suomessa, jossa meillä on jakaa tämä prosenttiosuus suhde on 60% minulle ja 40% menee teille.

Olen tarkkailun huomioon edesmenneen Paul Louis Halley yli 7-8 vuotta, ja kukaan ei ole koskaan tullut esiin rahastolle. Olen kuitenkin huomannut, että (Late Paul Louis Halley) ei ole antanut mitään lähiomaiset ennen kuolemaansa. Joten, kun menee läpi hänen tiedosto meidän pankkiin. Olen vilpittömästi ja tietoisesti pyrkiä suostumustasi esitellä teille kuin lähiomaiset / Will saajan tälle tilille, jotta Cahoot pankkia siirtämään kokonaisarvo USD 8,000,000.00 teille hyödyttää molempia, ja aion jakaa rahaa 60 % minulle ja 40% sinulle.

Haluan vakuuttaa teille, että ei ole mitään haittaa tai riskialttiita; olotila ei tarvita pankin. liiketoimi toteutetaan sähköpostitse pankkiin, ja minä annan sinulle kaikki asiakirjat, että pankki voi vaatia.

Lisätietoja; yhteyttä minuun vain minun oma sähköpostitilin carolinefreundbem@yahoo.co.uk

Kun yhteyttä minuun, minä annan sinulle enemmän tietoa.

Ystävällisin terveisin,
Caroline ystävä 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti