keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

Voi tätä onnen nettitarjousviikkoa...

Kerta kaikkiaan minulla on ollut erinomainen nettitarjousviikko!

Minulle on tarjottu "ilmaiseksi tai lähes ilmaiseksi" muun  muassa seuraavaa:

+ upea GPS-laite
+ monta viimeistä mallia olevaa ns. kannettavaa
+ lukematon määrä erilaisia älypuhelimia
+ hienoja kameroita
+ mahtava grilli
+ luottoa joka lähtöön
+ ilmaisia hotelliöitä
+ jne.

Monissa tarjouksissa ihmetellään, miksi ihmeessä en ole ottanut edullista tarjousta vastaan?

Lisäksi on tarjottu erilaisia testausmahdollisuuksia. Erääseen testaustarjoukseen vastasin Ilmoitin olevani kiinnostunut talvitakin määräaikaisesta testauksesta ja siihen liittyvästä tuotekommentoinnista. Sen jälkeen asiata ei ole kuulunut mitään.
Tai oikeastaan on kuulunut, sähköpostiini tuli sama testausmahdollisuustarjous ties monettako kertaa...

Sokerina pohjalla tänään tuli ilmoitus, että minulle on tulossa 750.000 dollarin summa, kunhan ilmoita vaan tietoni.

Kyllä em. suuruiselle rahasummalle olisi käyttöä mutta taidan jättää tällä kerralla väliin...

Todettakoon, että olen yrittänyt informoida, että em. tyyppiset asiat eivät minua kiinnosta, mutta viestitulva jatkuu entiseen tyyliin, kukaties entistä pahempana/parempa - riippuen siitä, miltä kantilta asiaa ajattelee.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti