perjantai 25. heinäkuuta 2014

Musiikkitestaus lähiaikoina

Olen todennut useaankin kertaan, että blogisivujen kirjoittamisessa, tuottamisessa olen aloittelija, täysin noviisi.
Tekstejä yleisesti ottaen olen suoltanut "nakkisormien ja erilaisten näppäimistöjen kautta" jo noin viidenkymmenen vuoden aikana tuhansia. Satoja niistä on tallennettuina ja kymmeniä niistä on tämän blogisuvuni kautta jo täysin julkisessa jakelussa.

Tavoitteena on kokeilla seuraavaksi musiikin liittämistä blogisivuilleni lähiaikoina. 

Asialle hiukan taustaa:

Ystäväni Pentti Korpela sävelsi ja sanoitti minulle tilauksestani vajaa kymmenen vuotta sitten 60-vuotissyntymäpäivilleni biisin: 60 vuotta elämää. Annoin aikanaan Pentille mielestäni hyvät pohjatiedot asialle ja hän onnistui tehtävässä ammattitaitoisesti, erinomaisesti.
Rajanaapurini, ystäväni Arto Perkiö lauloi sen Kari Hautalammen musiikkipajalla minulle syntymäpäivälahjaksi – jotakuinkin minuutti ja vuosikymmen. Myös molemmat edellä mainitut henkilöt ovat tunnetusti monipuolisia ja todellisia musiikin ammattilaisia.

Mikäli olen oikein ymmärtänyt, kyseinen, hiukan pohjavireeltään surumielinen mutta loppujen lopuksi voimauttava biisi on "kolahtanut" kuulijassa.
Itse joudun voimakkaiden tunnekuohujen valtaan joka kerta sitä kuunnellessani, ei ihme, sillä sehän on osa minua...

Ennen kuin pläjäytän biisin blogisivuilleni, minun on syytä, korrektia keskustella Pentin, Arton ja Karin kanssa asiasta, miten asian suhteen menetellään.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti