lauantai 26. heinäkuuta 2014

Minä vs. Erkki Tuomioja

Olen ollut erittäin tyytyväinen moniin ulkoministeri Erkki Tuomiojan julkisiin lausuntoihin, joissa harkitsevainen, kiihkoton ammattitaito on selkeästi aistittavissa.
Siksipä tänään, aivan hetki sitten Helsingin Sanomien nettilehden sivuilla käydessäni intouduin vastaamaan/vertailemaan näkemyksiäni em. henkilön näkemyksiin...
__________________________________________________
HS:n testillä voit kokeilla, kuinka samaa mieltä olet ulkoministeri Erkki Tuomiojan (sd) kanssa.
Vastaa testin kysymyksiin, niin näet, miten Tuomioja on vastannut niihin. Testi antaa tulokseksi prosenttiluvun, joka kertoo, kuinka samanmielisiä olette.
__________________________________________________
Vastaukseni lopputulos oli lievä pettymyt: Olen vain 43%:sti ulkoministeri Erkki Tuomiojan kanssa samaa mieltä esitettyihin kysymyksiin.
Kumpi meistä on enemmän väärässä/oikeassa? Mahtaako olla fifty/sixty kuuluisan lööppijulkimon kommentteja siteeratakseni!
Todettakoon, että vastattuani aikanaan vastaavaan kysymyssarjaan nykyisen pääministeri Alexander Stubbin näkemyksiin olin totaalisesti yllättynyt, että pitkästi yli 50%:sti olin hänen kanssaan samaa mieltä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti