tiistai 14. lokakuuta 2014

Nettitarjouksia sataa jatkuvasti...

Olen sitä mukaa pyytänyt poistamaan sähköpostiosoitteeni vastaanottajalistalta, kun toinen toistaan edullisempia tarjouksia sataa tietokoneelleni. Pyyntöni huomioidaan mutta...

Edelleen totean, että sähköpostiosoitteeni on kovassa huudossa - niin on varmaan tuhansien, kymmenientuhansien muidenkin suomalaisten. Yhteinen käsittämätön, lähes satumainen onnemme jatkuu, jatkuu, jatkuu...

Minullekin on taas tarjottu "ilmaiseksi tai lähes ilmaiseksi" muun  muassa seuraavaa:

+ upea GPS-laite
+ monta viimeistä mallia olevaa ns. kannettavaa
+ lukematon määrä erilaisia älypuhelimia
+ hienoja kameroita
+ mahtava grilli
+ luottoa joka lähtöön - lähes ilmaista rahaa
+ ilmaisia hotelliöitä useista lähteistä
+ edullisia matkoja
+ mahtavia rautakauppatarjouksia
+ luontaistuotteita ja lääkkeitä joka lähtöön
+ edullisia lehtitarjouksia
+ lahjakortteja
jne.

Monissa tarjouksissa edelleen ihmetellään, miksi ihmeessä en ole ottanut edullista tarjousta vastaan?

Niin kuin jo aikaisemminkin kirjoitin, sokerina pohjallasain mm. ilmoituksen, että minulle on tulossa 750.000 dollarin summa, kunhan ilmoitan vaan tietoni. Hetki sitten tuli myös huikea tajous: 500.000 puntaa odottaa minua...

Niin kuin edellä jo totesin, olen yrittänyt informoida, että em. tyyppiset asiat eivät minua kiinnosta, mutta viestitulva jatkuu entiseen tyyliin, kukaties entistä pahempana/parempa - riippuen siitä, miltä kantilta asiaa ajattelee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti