lauantai 16. tammikuuta 2016

Omien sähköpostiviestieni deletointi tänään...

Olen taas tehnyt omien sähköpostiviestieni deletointia tänään lauantaina 16.01.2016.

Satoja sähköposteja liikahti taas kerran.

Näpytellessäni niitä Outlook 2010 lokeroista: Saapuneet. luonnokset, lähetetyt, postetut eteenpäin - viime vaiheessa Poistetut-lokerosta bittitaivaaseen - jäin mietiskelemään, onko tässä enää järjen häivääkään...

Onko näillä minunkaan henkilökohtaisilla sadoilla sähköpostiviesteillä ollut jokin vaikutus maailmanmenoon? Muistaakseni olen aikaisemmininkin jäänyt asiaa tykönäni mietiskelemään. Toistaiseksi olen päätynyt ehkä hiukan omahyväisesti toteamukseen, että kyllä varmasti on ollut...

Tosin itsekin pidän - vaikutus maailmanmenoon - hiukan korskeana mutta olkoon näin ainakin tällä kerralla.

Varmaan siinä vaiheessa, kun saan itseltäni vastauksen, että ei ole ollut, lopetan koko touhun. Milloin? Sen aika näyttää.

Todettakoon, että poistettujen sähköpostiviestin joukossa oli muutamia, joihin en ole saanut vastausta. Olen murheellisen havainnut aikaisemminkin, että se ei ole henkilön koulutustasosta ja/tai yhteiskunnallisesta asemasta kiinni vaan oikeastaan päinvastoin.

Tällä hetkellä kuitenkin totean, että sähköposti on edelleenkin minun työkaluni - toistaiseksi. 

Tunnustan olevani ainakin lievästi sähköposti- ja nettiriippuvainen. Aivan turhan paljon aikaa kuluu tietokoneen ja näyttöruudun ääressä istuskellessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti