sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Veikkauksen nettijalkapalloa - osa 3. ...

Niin kuin olen aikaisemminkin kirjoittanut, olen seurannut jonkin verran Veikkauksen sivuilla nettijalkapalloa ja pelaillut livenä pienin panoksin (1-2 euroa/peli) lähinnä Englannin, Ranskan, Saksan, Espanjan ja Italian pelejä. Toki jonkin verran kotimaisiakin pelejä meidän jalkapallokelien aikaan.

Pääsääntöisesti olen päässyt aistimaan upeaa jalkapalloa, mutta välillä myös sellaista jalkapalloa, jota ei tarvitsisi pelata eikä nähdä.

Joissakin otteluissa pelaajat ovat kentän pinnassa jotakuinkin puolen minuutin välein ja nähtävissä on näyttelijäsuorituksia vailla vertaa. 

Pikku tönäisystä raavas mies pyörii kuin väkkärä - vähintään viisi-kuusi kertaa - akselinsa ympäri karmeiden tuskankarjaisujen ryydittämänä. Erotuomari kaivelee päntiönään eri värisiä kortteja etutaskustaan. Pääasiassa keltaisia varoituskortteja, väliin punaistakin...

Toissapäivänäkin oli mielenkiintoinen ottelu. Espanjalaisen jalkapalloilun huippuottelu Gefafe-Barcelona.
Ajattelin pelata sitä Veikkauksen livepelinä, mutta nyhjäämiseksi kyseinen ottelu meni kentällä ja minun työhuoneessa. En viitsinyt pelata. Lopputulos oli 0-0 (0-0) ei voi vähempää kiinnostaa...

Ja taas tänään maanantaina 15.12.2014 vuorostaan italialaista nyhjäämistä, potkupalloa:
Serie A Empoli-Torino final result 0-0 (0-0). Potkivat 90+5 minuuttia. Minun täytynee lopettaa tai ainakin vähentää näiden nyhjäysotteluiden jkatsomista...

Todennäköisesti näitä nollanolla-tuloksia tälle päivälle tulee lisääkin, sellaiset ovat elkeet. 

Kyllä maalit ovat pelin suola! Tosin harmittaa aina ne viime hetken maalit - yliaikamaalit - jotka yleensä kääntävät lopputuloksen väärään suuntaan.
Olen pelannut viime aikoina taas itse livevetoa aivan liikaa tunteella enkä järjellä. On tullut niin sanotusti takkiin, onneksi vain vähän, kun panoseni ovat pienet.

Ps.
Olen viime aikoina seurannut myös Suomen Mestiksen jääkiekkoa, varsinkin JYP-Akatemian otteita. Miksi juuri edellä mainittua? Siksi, että kyseisen joukkueen päävalmentajana on kemiläislähtöinen Jukka Jusu Ahvenjärvi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti