Olen kirjoittanut asiasta aikanaan otsikolla: Kuin halpaa makkaraa eli kokemuksistani kauan sitten käynnistäni eräässä nimeltä mainitsemattomassa autoliikkeessä. Supermyyntitykki katseli, silmäili minua kuin halpaa makkaraa, mikä ilmeisesti johtui osittain liikkeen eteen ajamastani autosta, vanhasta palvelijastani.
Viime vuosina olen saanut erinomaista palvelua, vaikka en ole edes ollut autonostoaikeissa. Saattaa olla, että emme ole enää potentiaalisia autonostajia lainkaan, mutta kukapa tuon tulevaisuuden loppujen lopuksi tietää...
Suora nettilainaus Kauppalehdestä hiukan tuunattuna:
Autokauppiailla iso ongelma: eivät huomioi asiakasta
Iso osa autokauppiaista ei huomioi liikkeeseen astuvaa asiakasta lainkaan. KUVA: EPA
Jopa 40 prosenttia automyyjistä ei huomioi liikkeeseen astuvaa asiakasta lainkaan, kertoo tuore tutkimus.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti