maanantai 14. tammikuuta 2019

Ei vieroitusoireita Facebookista...

Itselläni on menossa ensimmäinen kuukausi käytännössä ilman Facebook-aktiviteetteja. On tunnustettava, että olen Facebook-ympyröissä täydellinen aloittelija, sillä olen ollut siellä ainoastaan pari vuotta. 

Olen ollut viimeisen vuoden aikana superaktiivinen Piilota julkaisu ja/tai - mainos toimija....

Lopetin kirjoittamisen ja laina-artikkeleiden siirtämisen Facebook-foorumille jotakuinkin kuukausi sitten.

Toki olen sattumoisin piipahtanut sivustolla ja todennut sen olevan jotakuinkin entisellään.

Itse olen esittänyt toivomuksen, että Facebook-kaverini siirtyvät seuraamaan Blogisivuani. Se tapahtuu helpoimmin Kemin kaupungin kotisivujen kautta tai http://akipyykko.blogspot.com/

Todennäköisesti muutamat kavereistani on noudattanut toivomustani, sillä sivuni katsojamäärä on viime aikoina lähes tuplaantunut - hyvä niin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti