torstai 17. tammikuuta 2019

Ammattiopisto Lappian Hiuspysäkillä tänään...

Olin sähköpostiviestinnän perusteella sopinut lehtori Tiina Mattilan kanssa, että tulen hiustenleikkaukseen ja parransiistimiseen malliksi tänään iltapäivällä Ammattiopisto Lappian Hiuspysäkille. Edellinen käyntikertani oli 17.11.2018, jolloin minulle tehtiin juhlakampaus.

Olin tänään parturituolissa klo 14.30-17.15 välisen ajan. Ensimmäisen vuosikurssin opiskelija Viktoria ei ollut oletettavasti montakaan elävää päätä leikannut ja/tai parturoinut, mutta hän selvisi tehtävästään opettajansa, Tiinan tiukassa mutta asiallisenrennossa ohjeistuksessa, erinomaisesti.
Tiina jotakuinkin "kädestä pitäen", osin itsekin aktiivisesti osallistuen prosessiin, näytti hienosti ammattitaitonsa niinkuin opettajan kuuluukin...
Minun käsittelyäni kävi em. aikana useitakin opiskelijoita seuraamassa. Tunsin, että "eläkeläis-/harjoituspääni" oli tarpeellinen, sillä kyseessä oli ns. klassinen miesparturointi.

Pois lähtiessäni sovimme seuraava käyntikertani jo ensi viikoksi, jolloin toteutetaan minulle ennen tekemättömiä osa-alueita, niistä siten aikanaan.

Tiinan ryhmässä oli kukaties lähes kaksikymmentä opiskelijaa syntyperältään - mikäli oikein ymmärsin - ainakin kuudesta maasta. Toisin sanoen hyvin kansainvälinen ykkösluokka - hyvä niin.

Asiakas eli minä olin lopputulokseen erittäin tyytyväinen. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti