lauantai 23. elokuuta 2014

Kuka ihmeen Cheek Suomesta?

Olen kuullut puhuttavan jostakin cheekistä, pojanklopista, nuoresta miehestä, jostakin ihmeen hiphopparista, joita maailma on väärällään.

Pätkä suoraa Wikipedia-lainausta:

Cheek (oikealta nimeltään Jare Henrik Tiihonen, s. 22. joulukuuta 1981 Vantaa[2]) on suomalainen hiphop-artisti. Cheek on julkaissut kahdeksan studioalbumia, joista viisi on ylittänyt kultalevyrajan. Yhdeksän Cheekin esittämää kappaletta on saavuttanut ykkössijan joko Suomen virallisella single- tai latauslistalla (”Sun täytyy”, ”Liekeissä”, ”Jos mä oisin sä”, ”Jippikayjei”, ”Syypää sun hymyyn”, ”Puhelinlangat laulaa”, ”Anna mä meen”, ”Jossu” ja ”Timantit on ikuisia”). Näiden listojen kymmenen parhaan joukkoon Cheek on yltänyt yhteensä 18 kappaleella.

Ja niin edelleen..

Tämä Cheek veti eilen perjantaina 22.08.2014 Helsingin Olympiastadionin täyteen porukkaa ja kuulemma tänään lauantaina 23.08.2014 sama meno jatkuu.
Eilen siellä oli joukon jatkeena joku katrihelena ja jarisillanpää ja taisipa olla muitakin suomalaisia lavaesiintyjiä.

Edellä mainitut stadiontapahtumat ovat tosi kovia juttuja Suomen kokoisessa maassa!

Mihin tämä nuorimies vielä ehtiikään. Mikäli olen oikein ymmärtänyt, hän aikoo vetää stadionikeikkojen jälkeen hiukan henkeä ja miettiä, mitä aikoo isona tehdä...

Oli aivan pakko You Tubesta käydä kuuntelemassa ja katselemassa kaveria. No jaa, ei aivan minun juttuni, musiikillisesti aika yksitoikkoista ja mitäänsanomatonta.
Toki on myönnettävä, että jotkut sanoitukset niin sanotusti kolahtivat ja katsomani videot olivat aika mielenkiintoisia - ei paha!

Olen saanut hiukan omaa paradigmaani laajennettua uudella hiphop-avauksella - hyvä niin. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti