tiistai 4. huhtikuuta 2017

Ammattiopisto Lappian Hiuspysäkillä tänään...

Niin kuin olen aiemminkin kirjoittanut, aktiivinen ammattiopiskelija otti minuun yhteyttä taannoin sähköpostin välityksellä. Tuttua opettajaa oli luonnollisesti informoitu asiasta.
Hän tiedusteli olisiko minulla mahdollisuus tulla hänelle malliksi, koska hänellä on ammattitutkinnon näyttö edessä. Ensin on vuorossa 01.03.2017 miesten juhlakampaus.

Se on toteutettu, tulos ja myös arvosana olivat erinomaisia. Sen sain tänään kuulla ollessani em. opiskelijalle harjoittelumallina hänen valmistautuessa torstaina 27.04.2017 hiusten- ja parranleikkuun ammattinäyttöön.

Olin siis Ammattiopisto Lappian Hiuspysäkillä harjoittelumallina hänelle tänään tiistaina 04.04.2017 klo 12.30 - 14.00 välisenä aikana.

Ensin hiustenpesu, hiusten kevytleikkuu ja parran pikamuotoilu. Opettaja oli tällä kerralla vain siteeksi mukana em. tapahtumassa. 
Itse olin lopputulokseen - taas kerran - erittäin tyytyväinen. Aivan liian siisti ja huoliteltu minun lookkiini mutta menköön...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti