maanantai 13. kesäkuuta 2016

Pulpettiveneen ohjausvaierin irtoaminen/katkeaminen...

Niin kuin aikaisemmin kirjoitin pulpettiveneemme Bella 470 R - ohjauskaapeli irtosi/katkesi rapiat viikko sitten katiskoita  kokiessamme Lehmikiven karikon kupeessa Selkäsaaren pohjoispään läheisyydessä. 

Kirjoitin myös:

Todennäköisesti otan myös pikapuolin sähköpostin välityksellä yhteyttä Prima-Raudan Risto Kamppiseen. Syksyllä he huolsivat moottorin ja kertoivat, että moottorin päästä ohjausvivut on kiinnitetty kunnolla. Ilmeisesti nyt on vaurio syntynyt toiseen päähän eli ohjausratin päähän. Se selvinnee pikapuolin.

Niin - Selkäsaareen emme tällä kerralla menneetkään - harmi! Tosin rantautuminen olisi pohjoistuulen ja matalan vedenpinnan vuoksi ollut turhan vaikeaa.

Jatkoa edelliseen tänään maanantaina 06.06.2016:

Käväisin jututtamassa aamupäivällä Ristoa, joka totesi, että vene on syytä tuoda liikkeeseen, jotta vian laatu saadaan tarkkaan selvitettyä ja mahdollisia varaosia tilata.

Näin teimme. Veimme - mino ja vaimoni - hetki sitten veneen trailerilla Prima-Rautaan Karjalahdelle.
Samalla saimme testata Mersua vetoautona. Kaikki toimi erinomaisesti...

Olen esittänyt sähköpostin välityksellä Ristolle toivomuksen, että vene otetaan työn alla niin pian kuin mahdollista. 

Jatkoa edelliseen tänään manantaina 13.06.2016:

Viime viikko meni ilmoja pidellessä.

Viime viikon loppupuolella Prima-Raudassa käydessäni kuulin, että vaijeri on tilattu ja sen vaihto menee tämän viikon alkupuolelle, sillä huollettavia/korjattavia veneitä on liikkeessä jonoksi asti.

Eiköhän se siitä...

Jatkoa edelliseen tänään torstaina 16.06.2016:

Sain aamulla sähköpostiviestin Ristolta Prima-Raudasta, että vene on kunnossa. Ilmoitin paluupostissa, että haemme sen VW Doppelilla kohtapuolin, viemme Hahtisaareen ja ajelemme Selkäsaareen. Tämä merkinnee normaaliin päiväjärjestykseen siirtymistä...







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti