perjantai 24. kesäkuuta 2016

Jalkapallon EM-kisat Ranskassa...

Alla olevasta taulukosta on pääteltävissä, että kovia, tasaisia otteluita on luvassa. Vaikea veikata, mitkä kahdeksan joukkuetta menevät jatkoon, edelleen, mitkä neljä joukkuetta ratkovat mitalliotteluihin pääsemisesi, puhumattakaan, mitkä ovat loppuottelujoukkueet.

Olen aikaisemminkin kirjoittanut, että olen aika tumpelo näissä veikkaustouhuissa, siitä huolimatta veikkaan, että jatkoon menevät kahdeksan joukkuetta ovat: Puola, Kroatia/Portugali, Wales, Belgia, Saksa, Espanja, Ranska ja Englanti.

Väliaikatietoja tänään sunnuntaina 26.06.2016:
Tähän saakka olen veikannut oikein eli kahdeksan joukkoon ovat menneet Puola, Portugali, Wales, Ranska, Saksa ja Belgia...

Väliaikatietoja tänään maanantaina 27.06.2016:
Minun veikkaukseeni tuli ensimmäinen takaisku: Italia voitti Espanjan 2-0 (1-0). Seuraava ottelu pelataan hetken päästä eli Englanti-Islanti...

No niinhän siinä kävi, että piskuinen lilliputtimaa Islanti nöyryytti jalkapallon suurvaltaa Englantia, lopputulos 2-1 (2-1). Tätä ei moni varmaankaan osannut veikata/arvata.

Englanti teki EM-turnauksesta tavallaan Enexit-ratkaisun! Minulle tuli toinen takaisku... 

Nyt siis tiedämme kahdeksan jatkonn mennyttä joukkuetta ja otteluparit:
Puola-Portugali, Wales-Belgia, Saksa-Italia ja Ranska-Islanti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti