tiistai 24. toukokuuta 2016

Kyllä minua taas lykästi!

Sain illansuussa alla olevan sähköpostiviestin. Kyllä minua taas lykästi! Kuitenkin taidan tälläkin kerralla jättää valiin...

Saamani sähköpostiviesti:

Hei

Olen James Watson asianajaja Lontoosta, Englannista. Asiakkaani kuoli vuonna 2008, ja han jatti jalkeensa summan 9,500,000 Englannin puntaa (yhdeksan miljoonaa, viisisataa tuhatta Englannin puntaa) talletettuna pankkiin. Valitettavasti han ei nimennyt perijansa ennen akillista kuolemaansa.

Kaikki yritykseni jaljittaa hanen perheenjaseniaan ovat epaonnistuneet, koska han ei kirjoittanut testamenttia ennen kuolemaansa.

Englannin perintolaki sallii takavarikoitavan edesmenneen varat, jotka ovat jaaneet perimatta kun yli 7 vuotta tilinomistajan kuolemasta on kulunut. Kuitenkin, pankki on ottanut minuun yhteytta loytaakseni prijan edesmenneelle asiakkaalleni, niinpa rahat luovutetaan henkilolle, jota en ole viela pystynyt loytamaan asiakkaani perijaksi. Taman vuoksi otan yhteytta sinuun, koska aion laillisesti suositella sinua hanen perijakseen, koska sinulla on sama sukunimi kuin edesmenneella asiakkaallani.

Englannin perintolain mukaan on lakimiehen vastuu osoittaa edesmenneen perija ja olen edesmenneen asianajaja. siten minulla on oikeus suositella sinua perijaksi ja pankki luovuttaa varat sinulle.

Minulla on kaikki lailliset dokumentit, joita tarvitaan varojen siirtoon ilman ongelmia Englannin ja omassa maassa hallinnon kanssa. Tama varojen siitrto on 100 % riskivapaa. Neuvon ja ohjaan sinua, mita pitaa tehda missakin ajassa ja pian tama summa on siirretty tilillesi. Matkustan tapaamaan sinua maahasi, niin jaamme summan 40% sinulle, 40% minulle ja 20% lahjoitettuna hyvantekevaisyysjarjestoille.

Tama periminen tulee saatettua laillisesti loppuun; kaikki mita tarvitsen on taydellinen yhteistyo ja rehellisyys.

Jos olet kiinnostunut tyoskentelemaan kanssani, ota yhteytta ja tayta alla pyydetyt tiedot:

Koko nimi: .....................
Matkapuhelinnumero: .....................
Puhelinnumero: .....................
Faksinumero: .....................
Ammatti: .....................
Ika: .....................
Kansallisuus: .....................

Odotan pikaista vastaustasi.

Kunnioittaen,
James Watson

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti