torstai 20. heinäkuuta 2017

Minimaalinen puhelimenkäyttö...

Olen kantanut aina älypuhelintani uskollisesti mukanani poistuessani kiinteistöstämme jonnekin - jopa kotipihalle. 
Välillä olen mietiskellyt, mahtaako tuossa "puhelinhyysäämisessä" olla mitään järkeä. 
Miksi? 
Siksi että minulle ei viikkokausiin ole tullut yhtään puhelua ulkopuolelta oman perhepiirini.

Olen aikaisemminkin kirjoittanut, että itse puhun puhelimeen = otan puhelun jonnekin äärimmäisen vähän, en juuri ollenkaan. Toisin sanoen en ole mikään lörpöttelijä...

Jaa no on minulle sentään joitakin puheluja tullut. Säännöllisesti minua hätyyttelevät erilaiset kauppiaat.
Nyt olen tehnyt päätöksen, että en vastaa mihinkään sellaiseen puhelinnumeroon, jota en entuudestaan tunne. Pienen "takaportin" olen päätökseeni jättänyt: Jos tuntemattomasta puhelinnumerosta soitetaan toistamiseen, harkitsen vastaamista... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti