keskiviikko 14. kesäkuuta 2017

Luottamuspaikkani valtuustokaudella 2017-2021...

Asemani Kemin kaupunginvaltuuston osalta on entisensä, olen varajäsen, olen ollut sitä vuodesta 2000 lähtien. 

Tosin todennäköisesti harvoin olen valtuustokokouksessa verrattuna aikaisempiin valtuustokausiin. 
Luulin muiden paikkojen ratkeavan lopullisesti Keskustan Kemin kunnallisjärjestön Keskustakerhossa torstaina 08.06.2017, näin ei käynyt. Uusi Kemin kaupunginvaltuusto kokoontui maanantaina 12.06.2017. Siellä on päätetty luottamuspaikat. Kokouksen virallista pöytäkirjaa ei ilmeisesti ole vielä tarkastettu, joten aivan lopullista tietoa minulla ei tällä hetkellä ole...

Mikäli olen oikein ymmärtänyt jatkan tarkastuslautakunnan varsinaisena jäsenenä sekä sosiaali- ja terveyslautakunnan varajäsenenä.

Koulutuskuntayhtymä Lappian valtuuston varajäsenyys on ratkennut mies-/naiskiintiön perusteella, lopputulosta ei ole minulle informoitu. 

Toinen, alustavasti esittämäni kuntayhtymäpaikka minulta taktikoitiin taitavasti sivuraiteelle. 

Olen tiedustellut, ketkä olivat asian päättämässä ja milloin muutospäätös tehtiin, tällä hetkellä en ole saanut esittämääni asiaan vastausta.

Edellä mainittu asia on minulle periaatteellinen ja erittäin tärkeä. Itse asian olen muutoin nollannut.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti