lauantai 10. kesäkuuta 2017

Kuntavaalien jälkeiset luottamuspaikat...

Niin kuin olen aikaisemminkin kirjoittanut, minun kanssani ei juuri koskaan puhuta politiikkaa. 
Kuitenkin joitakin henkilöitä tuntuu kiinnostavan, minkälaisia luottamuspaikkoja kuntavaalien jälkeen olen saamassa alkavalle valtuustokaudelle.

Olen vastannut, että asemani Kemin kaupunginvaltuuston osalta on entisensä, olen varajäsen. Tosin todennäköisesti harvoin olen valtuustokokouksessa verrattuna aikaisempiin valtuustokausiin. 
Luulin muiden paikkojen ratkeavan lopullisesti Keskustan Kemin kunnallisjärjestön Keskustakerhossa torstaina 08.06.2017. 
Yhtä lautakuntapaikkaa minulle esitetään ja yhtä varajäsenyyttä. Yhden kuntayhtymävarajäsenyyden ratkaisee mies-naiskiintiö lopullisesti.

Kemin kaupunginvaltuuston kokouksen jälkeen maanantaina12.06.2017 ilmeisesti luottamuspaikat ovat selvillä, ainakin pitäisi olla...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti