sunnuntai 25. kesäkuuta 2017

Facebook-/Blogisivupohdiskelua tänään...

Lähdin Facebook-sivuille mukaan "yleisön pyynnöstä" toisen kerran tämän vuoden alkupuolella. Olin käväissyt siellä kauan sitten eli siihen aikaan kun Facebook otti ensiaskeleita Suomessa.. 
Keväällä minulla oli jo parhaimmillaan/pahimmillaan lähes kolmesataa kaveria, mielenkiintoisia henkilöitä ja lisääkin oli suuri houkutus pyytää kaveriksi. 

Nyt minulla on kavereita tasan 15 ja voi olla, että em. lukumäärä tippuu vielä jatkossa muutamalla...
Miksi?
Siksi, että tällä toisellakaan Facebook-yrityskerralla en ole päässyt kuvioon aidosti mukaan.
En lähde analysoimaan asiaa ainakaan tässä vaiheessa enemmälti, enkä irtaannu vielä täysin kuvioista...

Luonnollisesti toivon, että näitä Blogisivutekstejäni käydään jatkossa entistä enemmän lukemassa.

Näihin liittyvänä kertaan menettelytavan, miten Blogisivutekstini syntyy.

Minä seuraan kohtalaisen aktiivisesti mm. Yle Uutiset, Helsingin Sanomat, Kauppalehti, Tekniikka&Talous, Lounais-Lappi, jne. sivuja, joista lainaan kommentoitavaksi hyviä, mielenkiintoisia tekstejä - minun mielestäni mielenkiintoisia tekstejä.

Luonnollisesti kirjoittelen myös minua itseäni kiinnostavista asioista, joskus myös aika lailla henkilökohtaisiakin tuntemuksia. 
Yleensä ne liittyvät koulutukseen, tekniikkaan, ammattijärjestöasioihin, talousalueemme asioihin, kuntapolitiikkaankin, jne. ...

Hetki sitten mietiskelin: Ketähän ne loppujen lopuksi mahtavat kiinnostaa?
Miksi?
Siksi, että lukijamäärät Suomessa ovat aika vaatimattomia. Toisaalta tekstejä ei kommentoida juuri ollenkaan...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti