lauantai 4. helmikuuta 2017

Henkilökohtaista Facebook-kokeilua...

Niinkuin olen kirjoittanutkin, otin Facebookin kokeilukäyttöön pari viikkoa sitten. Olen päivittänyt profiilikuvani ja muutaman lyhyen tekstinpätkän sinne toistaiseksi kirjoittanut. Alla oleva tekstin kirjoitin eilen ja odottelen kiinnostuneena, kommentoidaanko sitä...

Aki Pyykkö
19 t
Hetki sitten työhuoneeni erästä paperinippua siivotessani huomasin 27.06.2016 allekirjoittamani suostumuksen kuntavaaliehdokkaaksi.
Olen toiminut näemmä samalla tavalla kuin entisen tv-uutistenlukijan, Arvi Lindin, usein mainostama Tirilän palokunta. Se oli kuulemma palopaikalla ennen kuin palaa...
Virallisesti olen tullut hyväksytyksi Keskustan Kemin kunnallisjärjestön kuntavaaliehdokkaaksi myöhäisemmässä vaiheessa ensimmäisten kahdentoista ehdokkaan joukossa.
Olen pohdiskellut tätä uutta tapaa lähestyä mahdollisia äänestäjiä.
Koska en ole vuosikausiin seurannut Facebook-foorumia en tiedä, miten tätä on käytetty itsensä tykö tekemisessä.
Arvelen, että kohta tämä on täynnä toinen toistaan parempia kuntavaaliehdokkaita täällä Perämeren pohjukassa Kemissäkin.
Pahinta ryysistä odotellessa totean, että minua on helppo kenen tahansa kemiläisen äänestää.
Miksi?
Siksi, että tapanani on prosessoida asioita vain ja ainoastaan asioina. Tunnustan avoimesti, että ajatusmaailmani liikkuu välillä äärivasemmalta äärioikealle - pelkään pahoin että vielä niistäkin joskus ohi mutta...
Keskimäärin kuitenkin turvallisesti Keskustassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti