perjantai 9. elokuuta 2019

Mitä tänään tähän asti...

Kirjoitin eilen Facebook-sivulleni lyhyesti: Että mitäkö mietin? No sitä että huomenna olen mukana demo-esityksessä. 
Siitä lisää sitten aikanaan. Pitää pistää kännykän hälytys aamuksi päälle, että olen ajoissa paikanpäällä...

Kyllä - nyt eletään perjantaita 09.08.2019 ja tulin hetki sitten Kemin keskustasta, tarkemmin Ammattiopisto Lappian Hiuspysäkiltä. 
Olin sähköpostiviestinnässä sopinut lehtori Tiina Mattilan kanssa, että tulen malliksi hänelle, kun hän tekee demo-esityksen klassisesta miesten hiusten leikkauksesta ja parranajosta/- siistimisestä.
Näin on tapahtunut aikaisemminkin. Todettakoon, että oppilaille olen ollut mallina - elävänä harjoituspäänä - aika monta kertaa myös ammattinäyttöjen osa-alueella. Varmaan jatkossakin...

Olin ajanjakson 09.00 - 11.00 käsiteltävänä. Demonstraatioesityksessä oli monta vaihetta. 
Aluksi hiusten pesu hoitoainekäsittelyineen. 
Kyllä oli mukava kuunnella asiakkaana Tiinan kommunikointia viiden oppisopimusoppilaansa kanssa. Koko ajan vallitsi asiallisen rento opetustilanne, jossa kysymyksiä sateli sekä hiustenleikkuun että parranajon/-siistimisen aikana. Ymmärtääkseni kaikkiin kysymyksiin tuli erittäin asialliset, asiaa hyvin valaisevat, monipuoliset vastaukset. 
Mielestäni poikkeuksellisen keskusteleva oppilasryhmä - hyvä niin. Olimme kaikki lopputulokseen tyytyväisiä. 
Tosin on taas kirjoitettava, että tämä lookki on minulle aivan liian siisti mutta menköön. Ilmeisesti syyskuussa "käsky käy" uuteen käsittelyyn... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti