perjantai 20. syyskuuta 2019

Tällaista tänään...

Että mitäkö mietin? No sitä, että tuskin olin saanut perinteisten aamutoimien jälkeen tietokoneeni auki, kun hoksasin, että minulla oli ensimmäisenä erittäin vaikutusvaltainen syntymäpäiväonnittelija > Mr Google!
Ja vielä se että:
Google aikoo investoida Haminan datakeskukseen Suomessa aiemmin kerrottua enemmän. Pääministeri Antti Rinne (sd.) kertoi asiasta aamupäivällä tiedotustilaisuudessa yhdessä Googlen toimitusjohtajan Sundar Pichainin kanssa.

Voi tätä onnen päivää, tätä on vanhana - sitten joskus - mukava muistella...

Toisaalta totean, että on tämä yhtä perkelettä! Niin mikä? Se että minua on yritetty viime päivinä psyykata aktiivisesti sähköpostiviestinnässä käsitteen - rakenteet - tiimoilta.
Tämä tietysti liittyy noihin rivitalohuoneiston kirottuihin kopolaattoihin.

Luonnollisesti olen joutunut pohtimaan osakkeenomistajan roolia villissä vastuuviidakossa: Rakentaja, rakennusvalvonta, kuntotarkastus, lainsäädäntö, kiinteistövälitys, remontointi, vakuutusyhtiö, taloyhtiö, isännöinti, jne. ...
Em. asiaan liittyvänä olen toistaiseksi kirjoittanut tyylilleni uskollisena kiltisti. Asiat "roikkuvat" ilmassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti