perjantai 27. syyskuuta 2019

Mitä tänään - syyskuun viimeisenä perjantaina - tähän asti...

Perinteisten aamutoimien jälkeen ajattelin pitää kirjoittamisen osalta vapaapäivää. 

Avattuani tietokoneeni ja vilkaistuani sähköpostit suunnitelmat muuttuivat.
Olin taannoin saanut maksumuistutuksen. Pyysin maksumuistutuksen lähettäjää tarkistamaan vielä asian, sillä minulla oli mielikuva, että olin laskun maksanut. Kysymyksessä oli pieni lasku/suoritus.

Sain aamulla sähköpostiviestin, että maksua ei ole suoritettu. Asia ok ilmoitin, maksan laskun kohtapuolin.
Menin nettipankkiin, kun oli pari muutakin maksua. Maksoin laskun. Kuitenkin lähdin uteliaisuuttani selailemaan muutaman kuukauden ajalta maksamiani laskuja ja kuinka ollakaan, sieltä löytyi maksusuoritukseni kuluvan vuoden toukokuulta. 

Pyysin maksumuistutuksen lähettäjää/maksun saajaa tarkistamaan tutkimaan asian. Pistin sähköpostin liitteeksi maksuun liittyvän virallisen pankki-informaation varmemmaksi vakuudeksi ja maininnan, että en minä aivan "horisko" ole - ainakaan tässä asiassa - muistikuvani oli tällä kerralla oikea...

Varmaan saan asiallisen selvityksen/selityksen asiasta aikanaan.

Edelliseen> Asia selvitetty: Laskun lähettäjätaholla oli kaksi erillistä tiliä ja alkuperäinen suoritus oli mennyt "väärälle" tilille. Asia kunnossa. Ilmeisesti minulle palautetaan toinen eli tämän päivän maksuni takaisin...

Asiasta toiseen:

Voi olla, että lähden kohta pistäytymään Kalkkinokalla vilkaisemassa, missä vaiheessa rivitalo-osakkeen remontti on, arvelen, että VARMAKOTI-remonttimies asentaa parhaillaan uusia lattia-, seinä ja kattopintoja - hyvä niin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti