torstai 26. syyskuuta 2019

Mitä tänään tähän asti...

Perinteisten aamutoimien aikana ja niiden jälkeenkin olemme saaneet seurata tuttua ja tavanomaista näytelmää tontillamme olevien pihlajien, pihlajanmarjojen osalta. 
Näyttää siltä, että rastaat ja tilhet käyvät niistä pientä kisaa. Pihlajanmarjat hupenevat silmissä.

Olen orientoitumassa tämän illansuun Kemin sosiaali- ja terveyslautakunnan kokoukseen käymällä aamulla läpi toistamiseen kokousmateriaalia tabletilta.

Olen käynyt läpi myös sähköpostiviestintää liittyen Kalkkinokan rivitaloasunnon pesuhuoneen, kodinhoitohuoneen ja saunan remonttiin. Sähköpostiviestintä liittyy minun/meidän, vakuutusyhtiön ja isännöitsijän/taloyhtiön välisiin vastuuasioihin. 
Tähän asti saamani näkemykset, lausunnot eivät vastaa minun käsitystä oikeudenmukaisuudesta ja kohtuullisuudesta. Tutkin edelleen asiaa korvausvastuiden osalta...

Edelliseen liittyen VARMAKOTI-remonttimies ilmoitti eilen, että hän saanee työn valmiiksi ensi viikon tiistaiksi/keskiviikoksi - hyvä niin.

Jatkoa edelliseen:
Kävin ostamassa Ojanperältä Karjalahdelta iltapäivällä K27 Henkilöauton kokopeitteen. Miksi? 
Siksi että olen jo aiemmin ajatellut talvisin ulkosäilytyksessä olevan Mersun suojaamista asiallisesti. Nyt sekin on tehty.

Ja sitten itse asiaan. 

Olin illansuussa klo 16-20 Sosiaali- ja terveyslautakunnan kokouksessa. Hyvä ja asiallinen kokous taas kerran. Kyllä lautakunnassa oli selkeästi aistittavissa vakava huoli Kemin kuntataloudesta ja kemiläisten saamasta palvelusta turbulenttisessa myllerryksessä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti