keskiviikko 22. maaliskuuta 2017

Täyttä puuta heinää...

Suomessa olemme kuntavaalien osalta niin sanotusti kalkkiviivoilla. Ennakkoäänestys on 29.03- 04.04.2017 ja varsinainen äänetyspäivä sunnuntaina 09.04.2017.
Olen ollut mukana vuosina 2000, 2004, 2008, 2012 ja näissäkin vaaleissa.

Itse olen rauhallisin mielin, sillä olen tehnyt pitkäjänteistä vaalityötä ja minulla on aikaisempiin vaaleihin verrattuna aivan uusia elementtejä käytössäni. Oma Blogisivu, Facebook ja henkilökohtainen A4-vaali-info - kaikki uutta. 
Edellä mainituista syistä voin säilyttää kolmatta kertaa sadan euron (100€) vaalibudjetin. 

Aivan viime aikoina olen ollut havaitsevinani, että monet kuntavaaliehdokkaat puhuvat ja kirjoittavat aika-ajoin täyttä puuta heinää. Selkeästi on aistittavissa hermostuneisuutta kokeneidenkin kuntavaalikonkareiden otteissa...

Eihän tämä kuntavaaliasia ole elämää suurempi/kummempi tapahtuma. Se on kohta ohi ja seuraavat edessä jo neljän vuoden kuluttua. Tosin väliin tulevat ilmeisesti nuo maakuntavaalit.

Näissä vaaleissa olen Kemin Keskustan sit. ehdokkaana äänestysnumerolla kolmekymmentäkaksi > 32

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti