maanantai 13. maaliskuuta 2017

60 vuotta elämää...

Olen alla olevasta asiasta kirjoittanut aikaisemminkin, viimeksi tänään Facebook-sivulle.

En toistaiseksi ole saanut alla olevan biisin linkkiä toimimaan, joten Sinun on Googlattava: Aki Pyykkö Kemi > Etusivu > ja... 

Muuten! Toivon Sinun tutustuvan 60 vuotta elämää biisiini, jonka ystäväni Pentti Korpela sävelsi ja sanoitti minulle tilauksesta 60-vuotissyntymäpäivilleni. Rajanaapurini Arto Perkiö lauloi sen Kari Hautalammen musiikkipajalla minulle syntymäpäivälahjaksi – jotakuinkin minuutti ja vuosikymmen.
Mikäli olen oikein ymmärtänyt, pojat ovat luvanneet päivittää biisin kymmenen vuoden välein.
Kyseisen biisin synkimpään kohtaan liittyvänä olen kirjoittanut noin 200-400-sivuisen kirjan, riippuen hiukan toteutettavasta formaatista. Kyseinen kirja on täyttä, raakaa faktaa alkuperäisine dokumentteineen – ei siis pätkääkään viihteellistä fiktiota. Milloin ja miten kirjan julkaisen – se on vielä hiukan avoin…
_______________________________________________________________________

Mikäli keksit, miten em. biisin linkkin on siirettävissä suoraan tänne Blogisivulle, kerro, olen asiasta kiitollinen. 

Niin tuo 70v-pävitys jäi väliin, ehkä sitten 80v, jos elinpäiviä riittää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti