torstai 30. toukokuuta 2019

Eräs Facebook-teksteistäni tänään...

Että mitäkö mietin? No muun muassa sitä, että miten henkilökohtaisesti olen toiminut täällä Facebook-maailmassa.
Olen taannoin tuonut esiin sen, että en ole päässyt oikein kiinni tähän maailmaan, olen sitä mieltä edelleen. Tekisin itselleni oikein, että poistuisin täältä kokonaan.
Tämä on minun arvomaailmaani peilattuna aivan liian pinnallinen, jossa väliin joudun pakostakin lukemaan/aistimaan äärimmäistä typeryyttä...
Nuo mainokset ovat pääsääntöisesti ärsyttäviä.
Toki onhan täällä vastapainoksi myös upeita kannanottoja ja erinomaisia lainauksia, artikkelita.

Minulla on tällä hetkellä yli 400 kaveria ja useita kaveripyyntöjä vetämässä. Olen kaksi kertaa "romahduttanut" kaverimääräni em. tason lukemista pariin kymmeneen. Miksi? Siksi, että olen halunnut uusia kaveripiirini ja sitä kautta kukaties itsekin hiukan uusiutua.
Eräs entinen kaverini kysyy minulta, miksi olen poistanut hänet kaverilistaltani.
En lähde hänelle selittäämään/selittelemään toimintaani.

Mutta yleisellä tasolla totean, että minäkään en ole kone, olen ajatteleva, tunteva, voimakkaasti ja herkästi aistiva ihminen, joka tekee usein erittäin nopeita ratkaisuja silloin, kun asiat eivät mene minun mielestäni oikein.
Erityisen herkkä olen sellaisista muiden tekemistä ratkaisuista, jotka loukkaavat minun syviä tuntojani. Niitä en kerta kaikkiaan voi hyväksyä.
Olen kirjoittanut useastikin, että kirjoitan aivan liian kiltististi ja että minulla on omasta mielestäni niin sanotut lehmän hermot - mitä se loppujen lopuksi sitten onkaan.
Vältän tässä foorumissa rankkoja tekstejä. Sanon face to face suoraan, mikäli siihen on tarvetta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti