sunnuntai 10. joulukuuta 2017

Blogitekstieni väliarvioita...

Olen kirjoittanut Blogisivullani runsaat 80 tekstiä nimellä: Mahdollisuudet vaikuttaa kuntapolitiikassa. Mitä ne oikeastaan ovat? 
Ne ovat kommenttitekstejä, jotka perustuvat faktoihin. Toistaiseksi olen käynyt läpi valtuustokauden 2001-2004 Kemin kaupungin kulttuuriasianlautakunnan kokouspöytäkirjat, joita olen selektiivisesti, valikoidusti kommentoinut.
Tällä hetkellä olen menossa valtuustokauden 2005-2008 sosiaali- ja terveyslautakunnan toisessa kokouksessa vuonna 2006.

Tekstini eivät ole erityistä kiinnostusta herättäneet. Niitä on käyty lueskelemassa 10-40 kerran verran per teksti.

Olen esittänyt toivomuksen, että asiasta mahdollisesti kiinnostunut henkilö lähtisi liikkeelle 1 osasta, jolloin on parhaimmat edellytykset päästä perille, mistä tässä on kysymys. Todettakoon, että alkupään tekstit ovat em. asiaan johdantoa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti