keskiviikko 20. marraskuuta 2019

Uusia elementtejä omaan kuntavaalistrategiaan...

Kerrattakoon, että seuraavat kuntavaalit ovat huhtikuussa vuonna 2021.
Olen osallistunut kuntavaaleihin Kemissä vuonna 2000, 2004, 2008, 2012 ja 2017. Olen tällä hetkellä varavaltuutettu ja sosiaali- ja terveyslautakunnan sekä tarkastuslautakunnan jäsen. Työntynkää ihan riittävästi.
Koska en näe mitään estettä osallistumiseeni jatkossa, varsinkin kun muun muassa Kemissä elämme supermielenkiintoisia aikoja, päätin Pyhäinpäivänä 02.11.2019 allekirjoittaa suostumuspaperin.

Olen aloittanut siten noin puolentoista vuoden kuntavaalikampanjan. Kampanjan toteutan osittain aivan toisella tavalla kuin ennen..
Aikaisemmin minulla ei ole ollut minkäänlaista julkista tukiryhmää. Mielenkiintoista nähdä syntyykö sellainen näihin kuntavaaleihin...

Paukahti tuossa hetki sitten takaraivoon mielenkiintoinen ajatus - ainakin omasta mielestäni.
Mikä?
Lyhyt aasinsilta asiaan: Meillä Haukkarin Kainuunkadulla > Pikkupuolella käy nuorta väkeä - Veeran kavereita - joista osa on 18-vuotiaita päätellen heidän menopeleistään. Osa ehtii täyttää seuraaviin kuntavaaleihin mennessä em. iän...

Niin - kiinteistön omistajana minun on syytä käydä tutustumassa vieraisiimme. Kertoa, kuka minä olen vähintäänkin lyhyen kaavan mukaan.
Samalla lienee tarkoituksenmukaista psyykata nuoria äänestämään lähestyvissä kuntavaaleissa ensimmäistä kertaa elämässään.
Samalla heitä voisi kannustaa perustamaan tukiryhmän: Pappa-/Ukko-/Äijä-/ tms- valtuustoon - NYT!
Samalla vähintäänkin seuraamaan Blogisivuani ja Facebook-kirjoittamistani.

Tiukkapipoisimmille todettakoon, että tuo tukiryhmä esittämälläni tavalla kuuluu sarjaan huumorinkukka...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti