lauantai 13. kesäkuuta 2020

Kuntavaalit huhtikuussa 2021 - ehdokashaku täydessä käynnissä...

Kuntavaalit huhtikuussa 2021 - ehdokashaku täydessä käynnissä - kyllä näin on...

Olen ollut havaitsevinani lievää ihmettelyä keskustelun siirtyessä paikalliseen päätöksentekoon ja kuntavaaleihin.
Ihmettelyä miksi ihmeessä 75+ henkilö on kiinnostunut asettumaan kuntavaaliehdokkaaksi. Kukaties itse olen ollut tavallaan "säästöliekillä" näissä kuntavaaliasioissa, kun en ole rimpuillut vallankahvassa enkä mielestäni ryvettynyt toiminnoissani lähinnä lautakuntatyöskentelyssä.

Niinkuin olen aiemmin kirjoittanut, olen kohtalaisen aktiivisesti lähestynyt tuntemiani kemiläisiä henkilöitä, potentiaalisia kuntavaaliehdokkaita. Olen tuonut voimakkaasti esiin, että henkilöt lähtisivät mukaan - mihin tahansa ryhmittymään - tietysti oma ryhmittymä on ollut paalupaikalla.

Elämme niin hektisessä maailmassa, että Suomessa(kin) gallupit ehtivät muuttua moneen kertaan ennen H-hetkeä eli huhtikuuta 2021.

Niin ja lähitulevaisuudesta ei oikeastaan kukaan voi varmuudella sanoa/kirjoittaa yhtään mitään - et Sinä enkä minä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti