maanantai 16. joulukuuta 2019

Mitä tänään tähän asti...

Perinteisten aamutoimien jälkeen aloimme valmistautua Ammattiopisto Lappian Hiuspysäkille lähtöön Kemin keskustaan. Kyllä - me molemmat - minä ja vaimoni. 


Opettaja - Leena Leskio oli varannut vaimolleni hiuspohjan hoidon (+intialainen päänhieronta) samaan aikaan, kun minulle tehdään hiusten hoito-ja muotoilukokonaisuuksien näyttö tutun opiskelijan, Essen toimesta.

Opiskelija täytti osittain suunnitelmalomakkeet minua haastatellessaan. Hän hoiti hiuspohjaa, muotoili parran ja hiukset sekä lisukkeeksi vielä loppukampaus. Juhlava kokonaisuus, johon meni aikaa noin 2 tuntia.
Hän ja opettaja Marjo Appelgren olivat erittäin tyytyväisiä lopputulokseen. Totta kai minä myös, vaikka tuntuu oudolta nousta parturituolista aina niin viimeisen päälle siistissä lookissa.
Vaimoni osalta tuo em. intialainen päänhieronta ilmeisesti muuttui tekijän myötä hiukan kevyempään versioon. Myös hiukset leikattiin, kuulemma tekijä oli ensimmäistä kertaa leikkaamassa naisten hiuksia.
Lupasin suullisesti pankkikortilla laskua maksaessani käydä näyttömallina - elävänä mallipäänä - niin kauan kuin ymmärrän mistä on kysymys.

Illansuussa on Kemin kulttuurikeskuksen isossa auditoriossa yleisötilaisuus klo 17.30. - 19.30 välisenä aikana Metsä Groupin suunnitellun biotuotetehtaan nykyvaiheesta. Oletettavasti mielenkiintoinen tilaisuus niin kuin aikaisemmatkin.

Ainakin näillä näkymin olen aikeissa lähteä paikan päälle. Arvelen "tuvan olevan täynnä"...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti