keskiviikko 4. joulukuuta 2019

Kuolinsiivous...

Vilkaisin hetki sitten Helsingin Sanomista otsikon: Siivoa ajoissa 

Ministeri Elisabeth Rehn kävi läpi kaikki paperinsa ja suosittelee samaa muillekin. Kuolinsiivous itketti, nauratti ja hävetti.

Olen itse jo vuosien ajan ajatellut tehdä samoin, toki olen osin tehnytkin. Istuskellessani tätä kirjoittaessani omassa työhuoneessani totean, että muun muassa vasemmalla seinustalla oleva kirjahylly on täynnä minulle tärkeää tavaraa.
Tarkemmin ajatellen se on täynnä "muka tärkeää" tavaraa, jota pääsääntöisesti en ole tarvinnut vuosiin/vuosikymmeniin. Olen päättänyt alkaa kirjahyllyäni vähitellen tyhjentää.

Olen julkisesti kirjoittanutkin, että päärakennuksen autotallin siistimistä jatkan 
ensi keväänä/alkukesänä. Pari kolme vuotta sitten sain sitä tyhjennetyksi aika lailla. Syväkankaan Monitarmoon meni monta kuormaa tavaraa. Nyt minulla on - omasta mielestäni - selvät suunnitelmat.

Seuraava on päärakennuksen varasto. Nyt kun se on käyttövesiputkien osalta uusittu, tyhjennämme sitä, siirtelemme hyllyköitä/kaappia ja maalaamme sen uuteen uskoon.

Tässäpä aluksi... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti