torstai 25. lokakuuta 2018

Se on nyt tehty> talvirenkaat kahdessa autossa alla...

Kyllä, tänään illansuusa alustavasti sovittuna aikana Tommi tuli vaihtamaan talvirenkaat Haukkarin Kainuunkadulle Lantikkaan ja Mersuun. Renkaiden puolesta talvi voi tulla. 
Olen seurannut netissä keskustelua: Kitkat vai nastat? Kyllähän tänne pohjoiseen en itse näe muita vaihtoehtoja kuin nastat.
Toki parikymmentä vuotta sitten itsekin höyrähdin VW Doppelin kanssa kitkoihin, se oli paha virhe. Ne renkaat eivät kestäneet juuri mitään. Voi olla, että nykyiset kitkarenkaat ovat paremmpia...
Juttelimme renkaanvaihdon jälkeen varastorakennuksemme autotallissa autoasioita. Pohdiskelin ääneen:"Kuinkahan monta kertaa me tämä vaihto-operaatio vielä tehdään?"

Olen kertonut Tommille, että olen lähettänyt sähköpostin kolmelle automyyjälle kuluvan kuukauden alkupuolella - tarkalleen 07.10.2018. Olen katsonut netistä minua/meitä kiinnostavat käytetyt autot, luetteloinut ne ja pyytänyt ehdotusta jatkotoimenpiteistä > tarjousta. Olen avoimesti kertonut näiden meidän autojemme historian. Kyseiset henkilöt tietävät tilanteen tarkkaan. Kukaan heistä ei ole ottanut yhteyttä. 
Mielestäni yleissivistykseen kuuluu sähköpostiin vastata siinäkin tapauksessa, että asia ei kiinnosta.

Onneksi tällä hetkellä ei sentään ole (ainakaan vielä) sellainen tilanne, että saapuessani autoliikkeeseen automyyjät säntäävät pakosalle huutaen toisilleen:" Nyt se taas tulee!"



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti