sunnuntai 14. tammikuuta 2024

"Sinä et taida olla millään tavalla mukana näissä presidentinvaalitouhuissa." minulle sanottiin...

"Sinä et taida olla millään tavalla mukana näissä presidentinvaalitouhuissa." minulle sanottiin... Kysyjä oli hyvin tuntemani iäkkäänpuoleinen mieshenkilö, joka ei käytä mitään "nykyajan vempaimia" ja jolle sanomalehti ja televisio ovat jotakuinkin ainoita tietolähteitä. Hän kysyy minulta lisäksi tämän tästä, miksi en enää kirjoita sanomalehtien yleisönosastoille. Olen sanonut hänelle, että minulla on oma Blogisivu - ollut 01.07.2014 lähtien - ja kirjoitellut aika aktiivisesti Facebook-foorumille alkuvuodesta 2017 lähtien. Hänelle ne ovat täysin tuntemattomia. Näitä ihmisiä on yllättävän paljon joukossamme... "Kyllä minä olen vähin ollut mukana." totesin hänelle ja lisäsin:" Olen ollut kolmessa Olli Rehnin vaalikampanjatapahtumassa mukana ja tavannutkin hänet livenä Kemissä. Olen myön kirjoittanut aika monta lyhyttekstiä asiasta." Keskustelun edetessä totesimme, että meillä on aika lailla samanlainen näkemys ehdokasasettelusta. Olli Rehn on näistä ehdokkaista yksiselitteisesti paras. Sovimme äänestävämme häntä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti