maanantai 29. tammikuuta 2024

Eräs Facebook-teksteistäni tänään...

Tulin noin tunti sitten Kemin kaupunginvaltuuston kokouksesta. Kaupungintalolle mennessäni aluksi Keskustan ryhmäkokoukseen klo 16 ajelin sisäsataman kautta. Etelätuuli oli puskenut rantaan vettä. Ei ole joka paikasta jäälle menemistä. Onneksi säätiedotus on luvannut pikku pakkasia... Olin jättänyt kännykän kotiin. Vastasin kahteen puheluun pikapikaa ja totesin, että kohta on tekstiä veispuukissa. Tässä tätä tulee... Tosiaan olin taas vilttiketjusta päässyt/joutunut valtuustokokoukseen varajäsenen roolissa. Olen tähän saakka kirjoittanut, että olen eräänlainen Takarivin Taavi, mutta kuinka ollakaan tuurasin tällä kerralla eturivissä kovassa seurassa. Toisella puolella oli Kemin Keskustan valtuustoryhmän puheenjohtaja ja toisella puolella Kokoomuksen valtuustoryhmän kokenein edustaja. Oli mukavan turvallinen olo. Mihin tässä vielä ehtii, olen tällä hetkellä poliittisen kuntapäättäjäurani huipulla 1. varajäsen Keskustan valtuustoryhmässä. Itse kokous sujui asiallisesti. Hyvää informaatiota ja hyviä päätöksiä. Pois lähtiessäni kiitin valtuuston puheenjohtajaa, joka oli ottanut huomioon edellisen kokouskäymiseni huomiot äänenkäytöstä. Kiitin myös paikalla ollutta tekniikkavastaavaa todeten, että nauhoituksen kuvan- ja äänenlaatu on mielestäni selkeästi parantunut. Varmaan tiedät, että tämänkin valtuustokokouksen nauhoitus löytyy Kemin omalta You Tube-kanavalta. Täytyypä uteliaisuuttani vilkaista illan edetessä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti