tiistai 24. maaliskuuta 2020

Tähän on hyvä lopettaa...

Tosiaan - tähän on hyvä lopettaa, mutta kuitenkin hiukan asian taustaa: 
Olen ollut Insinööriliiton jäsen vuodesta 1972 alkaen, oikeastaan jo sitä ennen olin nuorjäsenenä pari vuotta.

Olen ollut Insinööriliiton kuvioissa mukana aika monessa luottamustehtävässä: Valtuustojäsenenä, valiokuntajäsenenä, hallitusjäsenenä, erään valtakunnallisen yhdistyksen sihteerinä, varapuheenjohtajana ja puheenjohtajana.
Minulle on myönnetty taannoisilta aktiiviajoilta 1990-luvulla Insinööriliiton kultainen ansiomerkki, samoin kuin em. valtakunnallisen yhdistyksenkin...

Olen ollut usean Insinööriliiton paikallisyhdistyksen toiminnassa mukana kohtalaisen aktiivisella panoksella. 
Viimeksi vuonna 2019 Länsi-Pohjan Insinöörit ry:n hallituksessa. Olen em. yhdistyksen kunniajäsen.

Ehkä tärkein minun arvomaailmassani on kuitenkin vuoden 2019 loppupuolella saamani kunniakirja.
Kemin Insinööriopiskelijat KeIO ry:n hallitus valitsi minut ja edesmenneen, pitkäaikaisen insinööriystäväni Juhani Tolvasen kunniajäsenikseen.
Kukaties nämä ns. tulevaisuuden tähdet näkivät meissä ns, vanhoissa pieruissa jotain kunnioitettavaa, esimerkillistä ja opiksi otettavaa...

Minun vastuuni hallitusjäsenenä loppuu em. paikallisyhdistyksessä lähestyvässä kevätkokouksessa, jos/kun se pystytään asiallisesti pitämään torstaina 23.04.2020 toimitilassamme Vinssissä.
Osallistunko itse kokoukseen, se on vielä täysin avoin, vältän tästä eteenpäin ihmiskontakteja ainakin jonkin aikaa.
Toisaalta vastuuni em. yhdistyksen edustajana K Oy Klubinkulman hallitusjäsenä loppuu myös seuraavassa yhtiökokouksessa, jonka ajankohta on vielä avoin.

Insinööriliiton 100-vuotisjuhliin liittyi viime vuonna lauantaina 16.03.2019 Länsi-Pohjan Insinöörit ry:n perinteinen Lumilinna-perhetilaisuus laajennettuna koko jäsenistölle.

Tänä vuonna tilaisuus peruttiin.

Tämä on kumma, poikkeuksellinen vuosi ainakin alkuvuoden osalta. Tuo kirottu globaalivitsaus koronavirus on pistänyt lähes kaiken sekaisin, mutta tästäkin selvitään, on selvittävä.

Itse nollaan insinööriasiat ajatuksistani ja tietokoneeni muistista. Tulee kummasti väljyyttää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti