perjantai 24. heinäkuuta 2020

Mitä tänään tähän asti...

Perinteisen aamutoimien jälkeen vaimoni vei Pikkupuolen asukkaamme, Veeran Bändileiriviikon viimeiseen päivään. 

Loppukonsertti on Kemin Meripuiston laululavalla tänään klo 16-18. Sain kuulla, että Veera oli tehnyt oman biisin, ilmeisesti esittääkin se em. ajankohtana...

Minä olen saikannut höyrytietokoneeni kanssa. Oikeastaan olen yrittänyt saada sähköpostin toimimaan. Saan kyllä lähetetyksi, mutta minulle ei ole tullut keskiviikon 22.07.2020 jälkeen yhtään sähköpostia. Ainakin niin sanottua roskapostia tulee edelleen päivittäin...

Minulla on ollut tuo Outlook 2010-versio, joka on toiminut moitteettomasti. Onko sen toiminta mahdollisesti kytköksissä käyttöjärjestelmään, jota en ole vielä päivittänyt vai onko tietokoneeseeni iskenyt joku viirus/haittaohjelma. 
Eiköhän tuo selviä viimeistään silloin, kun tietotekniikka-asiantuntijani Kai Puro tulee käväisemään Haukkarin Kainuunkadulla. Hänellä on tänne muutakin asiaa liittyen lähestyviin kuntavaaleihin...

Jatkan harjoituksia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti