lauantai 17. marraskuuta 2018

Minä olen rauhaa rakastava ihminen viimeisen päälle mutta...

Minä olen rauhaa rakastava ihminen viimeisen päälle, mutta tilanteessa, missä näkökenttääni tulee täyttä skeidaa/paskaa, autonominen hermostoni reagoi siihen nopeasti ja voimakkaasti. Pulssi kiihtyy ja verenpaine nousee. Onneksi nuo arvot myös nopeasti palautuvat normaaliin.

Erityisesti sellaisissa tapauksissa reaktioni ovat pahimmillaan/parhaimmillaan, kun minulle yritetään erilaisten auktoriteettien, meriittivaikuttajien avustuksella, "savuverhon suojissa", syöttää valetta, valetta, valetta. 

Toki kokemuksesta tiedän, että täydellisen valheen ja totuuden välillä saattaa olla hiuksenhieno ero. Aivan samalla tavalla tilanne on täydellisen hulluuden ja nerouden välillä. Jos edellä mainitut ominaisuudet pistetään ympyrän kehälle, ne ovat tosi lähellä toisiaan, niitä tuskin erottaa...

Totean sen taas kerran, että maailma ja nimenomaan Eurooppa ei vuoden 2014 jälkeen ole ollut entisellään. Miksi? Sinä sen kyllä varsin hyvin tiedät...

Näemmä törmään taas henkilökohtaiseen peruskysymykseeni: Miksi ihmeessä minä tuolla Facebook-foorumilla vielä oikein roikun?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti