tiistai 24. huhtikuuta 2018

Ammattiopisto Lappian Hiuspysäkillä tänään aamupäivällä...

Olen ollut Ammattiopisto Lappian Hiuspysäkillä viimeksi 13.04.2018, jolloin opiskelijat Jenny Teppola ja Anna Jussheikki olivat "puikoissa" - toinen hoiti hiukset ja toinen parran.

Olin sopinut aiemmin, että tiistaina 24.04.2018 klo 8.15 menen uudelleen käsittelyyn.
Kyseessä on juhlakokonaisuus-malliksi meno, siinä siistitään parta, föönataan hiukset ja pestään ja hoidetaan hiukset. Lupasin pistää puvun päälle. Tosin aamulla osoittautui, että olin "ylipukeutunut", sillä tarvittavat valokuvat ennen ja jälkeen suorituksen otettiin kaapu päällä...

No tänään aamulla Jenny teki ns. ammattityön näytön em. osa-alueesta. Mikäli oikein ymmärsin, näytön vastaanottanut valvoja/opettaja Sanna oli näytönsuorittajan tekemisiin erittäin tyytyväinen. 
Minua toistamiseen informoitiin, että näytöt annetaan pääasiassa työpaikoilla nykyään.

Olimme kaikki tyytyväisiä tämän aamun lopputulokseen. Tälläkään kerralla en irrotellut tutulla toteamuksella: Minulle lookki on aivan liian siisti ja huoliteltu. 

Kerroin Jennylle, että kirjoitan käynnistäni tekstinpätkän.

Kotiin tultuani vaimoni oli myös erittäin tyytyväinen näkemäänsä eli huoliteltuun lookkiini. Se kestää ainakin tovin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti