sunnuntai 3. syyskuuta 2023

"Se on sellainen pahanilmanlintu!" minulle sanottiin minulle tuntemattomasta henkilöstä - kyllä...

"Se on sellainen pahanilmanlintu!" minulle sanottiin minulle tuntemattomasta henkilöstä - kyllä... Sanoja toi esiin aidon huolensa, että kyseinen henkilö ei näe juuri koskaan mitään myönteistä elämässään ympärillä olevassa elämässä, erityisesti politiikka-alueella, olipa vallankahvassa mikä porukka tahansa. Kyseisen henkilön vakiosanonta on kuulemma "mitä minä sanoin" ja/tai "enkö minä sitä sanonut". Sanoin sanojalle, että minäkin tunnen muutaman tällaisen henkilön liittyen kuntapolitiikkaan. He mielellään sanovat:"Ne on taas päättäny... ." Kerroin lisäksi, että olen näille arvostelijoille, urputtajille, valittajille - tietoviisaille, jne. sanonut, että lähde mukaan kuntapolitiikkaan niin pääset muuttamaan ainakin lähimaailmaa oman ryhmittymäsi kautta. Todettakoon avoimesti, että kukaan em. henkilöistä ei ole lähtenyt kuntapolitiikkaan mukaan - on mukava edelleen "puskista huudella"...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti