maanantai 3. lokakuuta 2022

Mielenkiintoinen loppuiltapäivä ja illansuu tänään...

Kirjoitin aamulla muun muassa seuraavaa: Illalla on Kemin kaupunginvaltuuston kokous klo 18 alkaen ja varaedustajalle on tarvetta. Ilmoitin saapuvani kokoukseen. Ryhmän kokous puoltatoista tuntia aikaisemmin. Em tapahtumaan mennessäni kävin Prismassa ja Wetterillä. Prismassa mielenkiintoinen keskustelu. Tuttu Stora Enson eläkkeellä oleva paperimies tuli minua jututtamaan. Sanoin: "Terve - Sinuapa en ole nähnytkään pitkiin aikoihin." "Äänestin sinua viime vaaleissa, mutta et mennyt läpi." hän totesi. "Olin vaalitulokseen ihan tyytyväinen, itse asiassa olen juuri nyt menossa Kemin kaupunginvaltuuston kokoukseen." sanoin hänelle... "Jos olet vielä ehdokkaana, äänestän varmasti sinua ja kerään porukan, että menet läpi." hän välittömästi ilmoitti minulle. Emme keskustelleet asiasta enempää. Niin - seuraavat kuntavaalit järjestettäneen 13. huhtikuuta 2025, samaan aikaan vuoden 2025 aluevaalien kanssa. Olen silloin vasta 81-vuotias, jos elinpäiviä riittää. Kävin myös Wetterillä jututtamassa tuttua autokauppiasta. Sanoin, että minulla on ollut huono omatunto, että en tarvitse uutta autoa. Toki sanoin, että tarvetta syntyy, jos jompi kumpi nykyautoista kerta kaikkiaan hajoaa. Kemin Keskustan valtuustoryhmän kokous oli ihan asiallinen ja itse valtuustokokouskin. Valtuutetuilla ei ollut "puheripulia", joten kokous oli poikkeuksellisen lyhyt - hyvä niin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti