torstai 27. lokakuuta 2022

Ken tietoa lisää, hän tuskaa lisää - kyllä...

Ken tietoa lisää, hän tuskaa lisää - kyllä... Olen tällä valtuustokaudella Kemin kaupunginvaltuuston varajäsen, siinä roolissa olen ollut vuodesta 2000 alkaen. Aina silloin tällöin olen istunut valtuutetunkin roolissa. Vuosikymmenien saatossa olen ollut useiden lautakuntien varsinainen ja varajäsen. Tällä valtuustokaudella olen perusturvalautakunnan ja sen alaisuudessa toimivan yksilöasian jaoston varsinainen jäsen. Edelliset luottamustoimet päättyvät tämän vuoden lopussa, sillä asiat siirtyvät 01.01.2023 Lapin hyvinvointialueelle. Olen tarkastuslautakunnan varajäsen ja ympäristölautakunnan ja sen alaisen lupajaoston varajäsen edellisissä luottamustehtävissä olen muutaman kerran olut paikalla - viimeksi eilen tarkastuslautakunnassa. Lisäksi olen Kemin Energia ja Vesi Oy:n hallitusjäsen ainakin tämän valtuustokauden kaksi ensimmäistä vuotta. Viimeksi tänään oli erittäin asiallinen kokous ja laajoja asiakokonaisuuksia lähitulevaisuuteen... Olen ehdottanut, että perusturvalautakunnan kahteen viimeiseen kokoukseen henkilökohtainen varajäseneni osallistuisi. Toivottavasti hänellä on siihen mahdollisuus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti