keskiviikko 6. huhtikuuta 2022

Kemiläistä kuntapolitiikkapohdiskelua - kyllä...

Kemiläistä kuntapolitiikkapohdiskelua - kyllä... Voi olla, että joku lukijoista tuskailee, anna jo olla mutta siitä huolimatta: Ennen vuotta 2000 minulla ei ollut pienintäkään kiinnostusta kuntapolitiikkaan. Miksi? Siksi että olin sen tuotoksia, päätöksiä joutunut omassa työssäkin seuraamaan ihan riittävästi. Politiikka, oikeastaan puoluepolitiikka oli kaikessa mukana. Kaikesta huolimatta päätin lähteä mukaan kuntapolitiikkaan kuntavaaleissa 2000 ja olen sen jälkeen ollut kaikissa kuntavaaleissa mukana. Olen ollut Kemin Keskustan ryhmässä varavaltuutettuna, monissa lautakunnissa varsinaisena ja henkilökohtaisena varajäsenenä. Tälläkin hetkellä. Olen tutustunut monien kemiläisten virkamiesten toimintaan. Henkilökohtaisesti minulla on erittäin suuri luottamus heidän toimintaansa. Mielestäni he tekevät parhaansa meidän kaikkien kemiläisten hyväksi, siitä ei ole epäilystä. Olen havainnut, että joukko kemiläisiä kuntapäättäjiä heittäytyy tietyissä kriisitilanteissa totaalitietämättömiksi, missä mennään. En ymmärrä muun muassa vaatimuksia asioiden uudelleen käsittelyyn/valmisteluun tapauksissa, joissa aivan varmasti jokaisella on ollut mahdollisuus niihin tutustua ja/tai pyytää avoimesti tarvitsemaansa lisätarkennusta. Kaikesta huolimatta Kemin kaupunginvaltuusto teki maanantaina 04.04.2022 hyviä päätöksiä, joiden kanssa voidaan elää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti