tiistai 5. huhtikuuta 2022

Eräs Facebook-teksteistäni tänään...

Olen siinä iässä, että minulla on oikeus joskus jopa velvollisuus muistella menneitä. Tiedän, että olen takavuosikymmeninä ärsyttänyt monia toteamalla edesmenneen armottoman erinomaisen pilapiirtäjän Kari Suomalaisen tavoin:"Olen aina oikeassa ja kaksikymmentä vuotta aikaani edellä." Olen aikaisemminkin - moneen kertaan - kirjoittanut, että minusta tuli kertalaakista NATO-uskovainen/luottavainen vuonna 2014 Venäjän valloitettua Krimin niemimaan Ukrainalta ja aloitettua sodan Itä-Ukrainassa, vaikka muuta viimeisimmän osalta ovat väittäneet. Nyt - Venäjän käynnistettyä kolmannen kerran raaán käsittämättömän hyökkäyssodan Ukrainassa 24.02.2022, se on merkinnyt läntisen maailman yhtenäistymistä ja nimenomaan Suomessa ja Ruotsissakin NATO-myönteisyyden selkeää lisääntymistä siinä määrin, että anomus jäsenyydestä lähtee todennäköisesti liikkeelle lähiviikkoina - hyvä niin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti