torstai 17. kesäkuuta 2021

Eräs Facebook-teksteistäni tänään...

Mennessäni varastorakennuksemme autotalliin hetki sitten hakemaan ruohonleikkuriin bensiiniä ja kuulosuojaimia katseeni osui autotallin nurkassa oleviin muovilaatikoihin ja niiden sisältöihin. Kävi mielessä, että kyllä minä olen varsinainen tumpelo kauppahommissa. Olen viime vuosina - kohta kymmenen vuoden ajan - kirjoittanut projektiveneestämme. Kyllä - erittäin merikelpoisesta, täysin tuunatusta niin sanotusta kalastajamallisesta, vajaan seitsemän metrin avoveneestä sekä klassikkomoottorista - 2-syllinterisestä Wickströmistä... Niin tuo moottori on osina varastorakennuksen autotallin nurkassa. Olen kirjoittanut monta kertaa: Minä voin myydä, vuokrata tai lahjoittaa em. veneen hyvään käyttötarkoitukseen. Voin avoimesti todeta, että itse olen pistänyt projektiveneeseemme noin 2000 euroa riihikuivaa rahaa. Sillä minä koko projektin myyn tai jos joku yhteydenotto tuo järkevän lähestymistavan asiaan, tuon summan olen valmis ottamaan takkiin. Toistaiseksi ei ole tullut ainuttakaan yhteydenottoa viime aikoina. Alkuvaiheessa tuli yksi, mutta sekin sittemmin sammui... Voit ottaa minuun yhteyttä Messengerin ja/tai sähköpostin aki.pyykko44@gmail.com välityksellä - kiitos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti