lauantai 19. joulukuuta 2020

Eräs Facebook-teksteistäni tänään...

Että mitäkö mietin? Kävipä tuossa hetki sitten välähdyksenomaisesti mielessä, että joku lukijoista saattaa ihmetellä, mitä ihmettä minä tuolla uudella älypuhelimella ja operaattorinvahtamisella mesoan... Niinkuin muistatte, tämä kirjoittamiseni on minun "päiväkirjani" eli aikajanalla suunnilleen pystyn myöhemminkin tarkistamaan, mitä on tapahtunut. Olen aikaisemminkin kirjoittanut, että puhun erittäin vähän puhelimessa ja minulle tulee erittäin vähän puheluita, joihin vastaan. Esimerkkinä mainittakoon, että 08.12. jälkeen uuteen älypuhelimeeni on tullut kolme (3) puhelua, joista yksi oletettavasti joltakin kauppamieheltä/-naiselta, yksi entiseltä operaattorilta ja yksi henkilöltä, johon olen viime viikkojen aikana tutustunut. Itse olen soittanut yhden (1) puhelun, juuri em. henkilölle... En siis lörpöttele puhelimessa päntiönään. Toki voi olla, että sallainenkin aika vielä koittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti