perjantai 11. joulukuuta 2020

"Aiot kuulemma kuntavaaliehdokkaaksi!" minulle sanottiin...

"Aiot kuulemma kuntavaaliehdokkaaksi!" minulle sanottiin... "Kyllä näin on aikomus ja päätöksen olen tehnyt hyvissä ajoin." totesin. "Olet itse eläkeläinen, kai sinä ajat eläkeläisten asioita." kysyjä lisäsi. "Totta olen itse 70+ ikäryhmässä ja olen ollut eläkkeellä vuodesta 2008 alkaen. En aio profiloitua minkään ryhmän "asianajajaksi" vaan kaikkien kemiläisten." sanoin ja lisäsin:"Enkä lupaa muuta kuin tehdä parhaani. Sen olen tehnyt vuodesta 2000 alkaen lähtiessäni mukaan kuntapolitiikkaan. Sen täytyy riittää edelleenkin." Minulle jäi vahva tunne, että sanomiseni meni perille. Lopullisesti sen näkee sitten aikanaan sunnuntaina 18.04.2021 illalla ääntenlaskun edetessä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti