torstai 18. heinäkuuta 2024

Eräs Facebook-teksteistäni tänään...

Että mitäkö mietin? En oikeastaan sen kummempia mutta olen usein kirjoittanut, että olen ollut vuodesta 2000 lähtien kuntavalliehdokkaana. Toisin sanoen vuonna 2000, 2004, 2008, 2012, 2017 ja 2021. Seuraavat kunta- ja aluevaalit ovat keväällä 2025. Olenko niissä mukana, se on tällä hetkellä täysin avoinna. Minua on jo kauan sitten muistutettu, että minulla on viimeinen väri hiuksissa, olen viimeisellä kvartaalilla ja että äänestäjäni ovat pääasiassa kuolleet. Totta mutta... Olen myös joka vaalien yhteydessä ottanut yhteyttä mielestäni potentiaalisiin kemiläisiin, jotka olisivat erinomaisia ehdokkaita ja joilla olisi mahdollisuus jättää "eskonpuumerkkinsä" kemiläiseen kuntapäätöksentekoon. Olen käyttänyt tähän asti yhteydenotossa pääasiassa sähköpostia mutta otan käyttöön yhä enenevässä määrin Messengerin lähitulevaisuudessa. Totta kai mahdollisuus on kasvotusten jututtaa ihmisiä. Näin aion myös menetellä. Kyllä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti