keskiviikko 21. lokakuuta 2020

Kuntavaaliaineistoani vuonna 2017...

Papereitani selaillessa löysin vanhan kuntavaalimainokseni vuodelta 2017. Olin näemmä yhden säilyttänyt muistoksi menneiltä ajoilta. Sitä tarkasteltuani totean, että jotakuinkin samassa muodossa sen voisi julkaista vuoden 2021 kuntavaalienkin yhteydessä. Teemana minulla oli vuonna 2017 - Parasta äänestä(ä). Kukaties sen muokkaan uuteen uskoon... Vanha julkaisu otsikkoina: + Kuka minä olen? + Milloin käynnistän henkilökohtaisen vaalitaisteluni? + Miksi en henkilökohtaisesti mainosta voimakkaasti eri medioissa? + Mitä asioita ja miten aion ajaa tultuani valituksi? Kuntavaalimainokseni loppuosassa totean: On valittava sivistyspäättäjiä! Minä olen sellainen - koulutukseni ja työurani kautta. Yhden lupauksen annan: Lupaan tehdä parhaani, se on tähän saakka riittänyt...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti